Thursday 11 July 2013

feeling guilty

hey you guys , hari niy ken aku rase sedih sangat humm aku tatwu kenape aku dengan faizal asyik nak moody jer . lepas balek school tady aku jumpe dia , tenga-tenga lepak aku rampas fone dari dia saje na tengok reaksi dia , so aku close ken game yg dia maen tu .. and then aku pie dekat task manager end ken application yang tenga running .. aku ta pikir bende laen pun yang dia ade text dengan owg laen ke ta . just tady aku bukak gambar jer tetibe dia rampas fone tu . aku rase kecik hati dengan dia cause dia pikir yang aku ta pecaye ken dia , entah mcam mne tetibe dia bla mcam tu jer cause aku ta layan dia , bukan aku ta nak layan dia aku just na test dia tapi dia amik serius , aku twu pasal bnde tu aku salah , aku bersalah sangat dekat dia , tatwu mcam mne na mnta maap dekat dia , sampai jer umah aku terus amik fone and antar text dekat dia tapi " MESEG NOT SENT" aku terkejut lha why ta bole sent ta ken lha credit aku abes , bile check credit tetibe REJECTED , grr ! geram gilaa .. humm mybe tade line .. skunk aku tenga buntu tatwu na buad ape , aku pasrah jela , huh ! huwaaaa :'(

♥gamsahabnida,iloveyou!♥


No comments:

Post a Comment