Thursday 1 August 2013

Happy Monthlysary ke-7

Alhamdulillah hari niy genap 7 bulan aku dengan dia , terima kasih kepada ALLAH kerana masih bagi peluang untuk kami bersama .. hmm pejam celik pejam celik dha 7 bulan aku dengan faizal ken . tak sangka yang hubungan aku dengan dia boleh bertahan sampai sekarang , alhamdulillah ! even macam-macam permasalahan aku dengan dia hadapi, tapi kita orang tetap bersama .. aku just pegang satu prinsip kalau aku ada problem dengan dia , aku tak suka cepat melenting cause aku tak nak rosak ken hubungan aku dengan dia , even dalam masalah itu bukan salah aku tapi aku akan tetap mengalah cause jika salah seorang tak nak mengalah sampai bila-bila lah masalah tak ken selesai . aku dengan dia kalau ada problem tak suka besar-besar ken , mula dekat situ and habis pun dekat situ . actually aku niy jenis ego tinggi setinggi KLCC kalau boleh lah , tapi disebabkan aku terlalu sayang ken dia so aku buang ego aku jauh-jauh cause aku tak nak disebabkan ego hubungan aku dengan dia rengang , aku dha cukup bahagia dengan hubungan aku yang sekarang niy , aku harap aku akan kekal dengan dia .. tolong doa ken untuk kebahagiaan kami ya , Happy Monthlysary ke-7 ! :')

♥gamsahabnida,iloveyou!♥


No comments:

Post a Comment