Wednesday 1 January 2014

One Year Anniversary !

Assalamualaikum .. hey you guys hari niy aku nak share something yang special buat aku pada hari niy ... Pada hari RABU bersamaan 1 JANUARI 2014 aku sudah one year dengan si keding .. syukur alhamdulillah cause aku dapat mempertahankan relationship aku dengan dia even pelbagai masalah dan dugaan yang kami hadapi ... Dengan si keding lah aku couple paling lama aku pun tak sangka dapat tahan sampai sekarang . Thanks to keding cause sabar and sanggup melayan karenah aku yang kadang-kadang agak annoying niy . Sorry bie kite bukan sengaja nak buat awak macam tu , saya tahu saya selalu buad awak saked hati and selalu buad awak terase terabai dengan perangai saya... saya janji this year relationship kite akan jauh lebih baik daripada tahun lepas .. AMIN ! :) okey stop cerita pasal anniversary , aku nak continue cerita pasal hang out ... cukup setahun aku dengan faizal so si keding decide kita orang mesti jumpa time tu so kita orang hang out just pergi Aeon jer .... even dekat Aeon pun kaki aku rase macam nak patah kud even just pakai sandle ... kali ni kita orang hang dengan kembar dak keding iaitu dihya... hang dengan dia orang best juga cause dia orang ikud jer mane kita orang pergi cause DIHYA tak pernah hang dekat Aeon dia selalu hang dekat MP and DP ...  hihi nak jadi ken kisah aku dapat kenal dengan girlfriend dihya .. name dia tak berape nak sure lah  cause dihya cakap name kita orang same but what ever dia aku happy dapat kenal dia cause dia memang peramah gila lha ... bila duduk dua orang dengan dia kita orang cerita pasal pkwe masing-2 and dia always tanye pasal dihya dekat sekolah ... dalam mase yang singkat aku dapat buat konklusi yang mkwe dihya and aku perangai memang tak jauh beza ... antara kami ada persamaan , memang enjoy hang dengan dia orang even kita orang lebih banyak buat hal masing-masing ... grrr ! okey lah sampai dekat sinie jer kut karangan aku ... kalau tak faham apa yang aku taip sorry ye ... al maklum lah tengah malam mata pun sudah layu mehh .. just wait my another story , good night . muahhhh ! assalamualaikum :*


 actually , aku baru tahu ada pic aku dengan faizal cause sepanjang kita orang hang tak snap pic pun .. this pic snap by DIHYA ... thanks ya ! candid :)

eh eh , grr ! apa lah aku tengah tengok tu.. actually time tu aku tenga bersih ken mangkuk kentang putar cause comot ... ishhh ! apa lha pekerje KFC niy dia bukan nak bersih ken dulu . habis kotor :(











♥gamsahabnida,iloveyou!♥


No comments:

Post a Comment